2010. okt. 2.

Katy Perry, Budapest, 2010.10.01.

Egyedül mentem, de mégis sikerült társaságra lelnem, s mint tudjuk, a zene connecting people, tehát leírhatatlanul jó volt együtt énekelni a dalokat. Katy egyszerűen gyönyörű. Aki eddig csak klipekben, fotókon és tévében látta, hihetné azt, hogy a photoshop és a smink teszi olyanná, amilyen, de mivel egy karnyújtásnyira álltam tőle, s szinte beleláttam a torkába, mikor énekelt, bizton állíthatom, hogy csodálatosan szép, az alakja tökéletes és olyan kis hamvas szépség, mint egy tinédzser. A koncert nem volt olyan hosszú, hiszen tavasszal jön vissza a turnéja során, de zseniális volt, 100%-ban élő. Nagyon élveztem minden percét, kaptunk egy csomó nyalókát is! Meg volt rózsaszín eső is! :) Rengeteg emlékem marad tehát Katy-ről, de kamera is volt nálam! A videóim Piperkitti néven vannak feltöltve youtube-ra, de itt van néhány kedvencem:
Képek: http://picasaweb.google.hu/hk1993enator/KatyPerryBudapest01102010


Najó, most majdnem belinkeltem, de ez nem igaz, mert még van sok! Azért itt van még a rózsaszín eső is, meg Katy szerelmi vallomása:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése