2010. febr. 18.

She's back!!

Te, ki most e bejegyzést olvasod, vidd hírét a világba, hogy sikeresen túléltem egy hetet gép nélkül, bár tegnap már csak egy hajszálon múlt, hogy ne menjek véglegesen tönkre idegileg. Elviselhetetlen bennem a feszültség, jó lenne üvölteni, bőgni, megverni valakit vagy kiönteni szívem, májam, vesém, lelkem, de egyelőre most nincs rá lehetőség. Csak az a baj, hogy hónapok óta halogatom a kiborulást, aminek a vége valószínűleg majd beborulás lesz. Vagy fel.
Lucának köszönöm farmos segítségét, nélküle talán még mindig egy göthös eperkapáló parasz voltnék, most azonban már tele vagyok inóságokkal, na meg két fehér nyuszival. :)
Délután majd még írok bővebben, ha géphez enged az aprónép, a lényeg, hogy I'm back and don't want to leave anymore! De ha újra bedöglik ez a szar, istenbiza felvágom az ereim előtte meg hűvösre vágom a családot. ^^
Valamelyik nap azon gondolkodtam, hogy pillanatnyi és régi kedvenceimet mégis hogyan szerettem/ismertem meg. :) Na most a Snow Patrol-lal való első találkozásra pontosan emlékszem. :) Az MTV leadott egy díjátadót(eddig azt hittem, hogy az MTV Music Awards volt,  meg egy csomó villanykörtére emlékeztem a színpadon, de kiderült, hogy a Brit Awards), amelyen előadták a Chasing Cars-t és úgy titulálta őket a kommentátor, hogy az érzelmes fiúk. XD Na mindegy, a lényeg, hogy innen ismertem meg őket, majd később meg is szerettem  a zenéjüket, ma meg már tudjuk. :) Videó oldalt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése