2010. febr. 1.

Sarah Silverman

Egy vasárnap este nem tudtam aludni(a változatosság kedvéért), s valahogy a Comedy Central-on lyukadtam ki. A csajt eddig csak hírből ismertem, most láttam a sit-comját, mely a Sarah Silverman Program nevet viseli és egyszerűen csak a padlót vertem néha a röhögéstől. Semmi sem szent, így mindenből poént csinál, s pont ez a jó, mert így kicsit könnyedebben lehet venni az életet. :) Most töltöttem le egy 2005-ben készült show-ját, amit kicsit stand-upban, kicsit sit-comban és kicsit musicalban nyomott. Hát már akkor sem volt komplett. XD
Ma kiderült, hogy pénteken le kell felelnem minden szarból(töri), és aztán a szerdai olaszt meg fizikát még nem is említettem. Na basszus. Kezd kicsit elegem lenni. És akkor Demeter meg még csesztet, hogy faktoljak magyarból. Dehogy fogok.... :@

3 megjegyzés:

  1. de ugye holnap nincs fizika, ennyivel máris jobb <3

    VálaszTörlés
  2. Igen, nagy megkönnyebbülés, az olasz meg már a fejemben van. :)

    VálaszTörlés
  3. Demetert sajátkezűleg fogom leállítani egy bizonyos pont után, ne aggódj...<3

    VálaszTörlés