2010. aug. 27.

Back to reality(Time To Pretend)

Újabb munkával töltött hét telt el, s bár örülök, hogy nem semmittevéssel szórakoztam, s persze financiális okokból is megérte dolgoznom, mégis olyan érzésem van, mintha valami nem lenne rendben, s abnormális módon kezelném a szünidőt, mint fogalmat...mindenki szarrábulizta magát, kerülnek fel a jobbnál jobb fotóalbumok Facebookra, én meg szart sem csináltam. Oké, utaztam, az 8 nap volt meg két hetet dolgoztam, de amúgy semmi különös. Az utóbbi egy hétben csupán négyszer sikerült pezsgőznöm amúgy, tegnap a hajón pedig a vacsi mellé annyit ihattunk ingyen, amennyit csak akartunk, a pincér minden alkalommal, amikor meglátta, hogy ürül a pohár, jött tölteni. :) Persze ha baráti társasággal, csupán szórakozni mentem volna, kihasználtam volna a dolgot úgy rendesen, de így csak két pohár pezsgő és két pohár bor csúszott le. XD És mindezt meg is fizették. :)
What's on my mind? Hát, pillanatnyilag rá vagyok kattanva újból a LOST-ra, a tetkókra, a Tired Pony-ra, egyre többet gondolok a Gaga koncertre, s úgy döntöttem, Katy Perry-t is megnézem, ha már idáig jön. :)
Tracklist
Tired Pony - Get On The Road, Point Me At Lost Islands, Dead American Writers
Katy Perry - Teenage Dream
Eminem & Rihanna - Love The Way You Lie
Edith Piaf - Non regrette rien
Gary Lightbody/Snow Patrol - Chocolate, Crazy In Love, Give Me Strenght
MGMT - Time To Pretend
Péterfy Bori & Love Band - Téged Nem, Újraélesztő
Ryan Star - Brand New Day
Mother Monster - Alejandro
David Guetta és sokan mások - Gettin' Over

2 megjegyzés:

  1. Te szegény :-)
    Én abszolút le vagyok tiltva a piáról, még jó egy évig, szóval ne panaszkodj! :-)
    Amúgy meg a semmittevős nyár nem is olyan rossz, most gondold el, milyen fáradt lennél, ha halálra bulizod magad, nem pihensz rendesen. Így meg megvolt a munka, a nyaralás, és persze azért buliztál is.
    Szerintem :-)

    VálaszTörlés
  2. Jövőévben nem hagyom, hogy ne gyere el legalább egy olyan koncertre, vagy sima összejövetelre, ami nálunk szokásban van. Így készülj.:D

    VálaszTörlés