2011. jan. 9.

Harry Potter és a kitti.blog.hu

Volt egy blogom annak idején(www.kitti.blog.hu), ahol általában sorozatokról, filmekről és hasonlókról értekeztem. Egyszer írtam a Harry Potter és a Főnix Rendje(zseniális) PC játékról, negatívumok, pozitívumok, stb., s mivel nem sok hasonló ember van kis országunkban, ha elakadsz és rákeresel a Google-ben a játékra, hogy segítséget találj, az én blogom jön ki az ötödik helyen, a Pcguru, a Szoftvernet, a Pclife és egy fansite után. :) Ha nem hiszed írd be: Harry Potter és a Főnix Rendje PC 
Ennek köszönhetően a 2008. február 21-én írt posthoz azóta 111 komment érkezett, legtöbbje segélykiáltás, s vannak visszatérők is, akik segíteni próbálnak, hiszen szerintem néhány hónappal utána én eltűntem onnan, úgyhogy már nem is figyeltem a megjegyzéseket. :) Mostanában újra kapok e-mailt róluk és érdekes látni, hogy miből lesz a cserebogár...vagy mi. :)
Ja, még egyszer mondom, ez nagyon régi blog, ősrégi irományok, visszanézve mindig borzalmas  asok hiba, fogalmazási nehézség. Amúgy pont valamelyik nap kezdtem újralapozgatni az írásaimat a Grimoire-on, poén lenne kijavítani, felturbózni őket, hogy látszódjon a különbség most és 2006 között. :)
UPDATE: Beleolvastam mélyebben a postokba. :) Imádom, kár, hogy sok kép már nem látszik... XD 

2 megjegyzés: